Aanmelden




Laden…

Even geduld...

8314T-Ind Erasmus +: het ‘European Development Plan’ van je school schrijven

Doelstellingen:
Doelgroep:

Directeurs en leidinggevenden van instellingen, nascholingscoördinatoren van het VSKO

Aanbieder: Dienst Nascholing en Internationalisering van het VSKO (DNI)
Inhoud:

Het project ondersteunt deelnemers heel concreet bij het schrijven van het ‘European Development Plan’ voor hun school.

Strategie en methode:

Sessie 1:

  • Verwerven van de noodzakelijke informatie over Erasmus+;
  • je eigen ‘European development plan’ schrijven aan de hand van een sjabloon.

-        tussendoor:

  • zelf je ‘European development plan’ optimaliseren;
  • kans om je plan digitaal door te sturen naar de organisator en er feedback op krijgen;

Sessie 2: (optioneel)

  • je plan uitwisselen met collega’s, optimaliseren, finetunen;
  • In een one to one relatie met de organisator het ‘European development plan’ finaliseren;
  • je plan aan de evaluatiecriteria van de commissie aftoetsen;
  • je school kunnen registreren en het plan online kunnen indienen.
Bijkomende info:

Tijdens de eerste sessie hebben deelnemers de volgende documenten bij:

  • Professionaliseringsplan van de school;
  • Visie en schoolwerkplan van de school;
  • Prioriteitenplan van de school.
Sessies: 2 sessie(s)
Kwalificatie:

Nieuw

Voorwaarde:
  • Bereid zijn een ‘European Development Plan’ te schrijven
  • € 60, ook als je optionele sessie niet bijwoont!

Voor dit initiatief kan je tot en met dinsdag 6 januari 2015 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 60,00 Euro
Lesgever: Vanderhauwaert Rik
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
DNI_Dienst Nascholing en Internationalisering (Inschrijven afgesloten)
Guimardstraat 1
1040 Brussel (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • woensdag 7 januari 2015 van 09:00 tot 12:00
    • woensdag 11 februari 2015 van 09:00 tot 12:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.