Aanmelden




Laden…

Even geduld...

8311P - 105 Excel 3 - Werken met lijsten, filters en totalen in een rekenblad in MS Excel 2010

Doelstellingen:

Lijsten en filters aanmaken, totalen berekenen in een rekenblad in MS Excel 2010.

Doelgroep:

Personeel VSKO

Aanbieder: Dienst Nascholing en Internationalisering van het VSKO (DNI)
Inhoud:

Lijsten, filters en totalen in MS Excel 2010.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Werken met grote werkbladen:

-         titels blokkeren 

-         gegevens sorteren

-         gegevens Filteren en Excellijsten

-         gegevens opzoeken  met Vert.Zoeken()

-         gegevens voorstellen in een draaitabel en draairapport

-         gegevens in een lijst tellen Aantal.Als()

  • Werken met meerdere werkbladen:

-         gegevens uit verschillende werkbladen samenbrengen

-         het beheer van koppelingen

  • Totalen en subtotalen
  • Brieven, etiketten, omslagen aanmaken in MS Word met adresgegevens uit MS Excel
Sessies: 1 sessie(s)
Voorwaarde:

Inschrijven kan enkel en alleen via mail bij hilde.decaesstecker@vsko.be na toestemming van het diensthoofd.


Voor dit initiatief kan je tot en met dinsdag 28 februari 2012 in- en uitschrijven.
Bijdrage: 0,00 Euro
Lesgever: De Belder Martine
Contact: Katholiek Onderwijs Vlaanderen
info nascholingsprojecten: +32 2 507 07 80 - nascholing@katholiekonderwijs.vlaanderen
Plaats en Data:
DNI_Dienst Nascholing en Internationalisering (Inschrijven afgesloten)
Guimardstraat 1
1040 Brussel (Kaart)
  • Reeks 1: (Voorbij)
    • woensdag 29 februari 2012 van 13:00 tot 16:00
Ben je zeker da je

Geef aub. de datum van uitdiensttreding mee.